Guliwer6, może aktualizacja softu w aso? :roll: Jest TPI w systemie odnośnie bujania silnikiem na wolnych.
[O2] drgania ,szarpnięcia , silnika 2,0 tdi ,BKD
Zwiń
X
-
Guliwer6, miałem ten sam problem w swoim BMN, byłem na akcji wymiany pompek, było trochę lepiej ale dalej szarpało budą na postoju. Podczas przyśpieszania był trochę zamulony czasami ciągnął od początku a czasami powyżej 2500.Przy równej jeździe kilka razy szarpnął jak by brakowało paliwa. Byłem z tym w ASO i nic nie poradzili więc zajechałem do mechanika od VAG'ów i okazało się, że cudowny DPF sam włączał wypalanie kiedy nie było potrzeby co spowodowało, że siarka dostawała się do oleju. Na long life po 15 tyś miałem 18% zawartości siary w oleju, filtr oleju był skręcony i sklejony :!:
Naprawił to w 4 godziny, swoją metodą przepalił filtr później ustawił, wiadomo do tego serwis i auto śmiga jakby wyjechało z salonu.
Czy przy szybkiej, stałej jeździe powyżej 170 zapala Ci się kontrolka "Check oil level" :?:"Nie wściskaj gazu w zakręcie jeśli będziesz musiał go odjąć..."
Komentarz
-
-
Spróbuj tutaj słyszałem dobre opinie http://www.wachowiak.pl/kontaktByła O1 1,9 136/307 z 2002r Czarna perła w kombi http://forum.skoda_club.pl/moja-octa...a67-t2540.html
Jest O2fl beż cappucino elegance http://forum.skoda_club.pl/moja-octa...ela-t9846.html
Wersja na lato - SUZUKI Intruder
Komentarz
-
-
A czy czasem nie przenosi ci to skrzynia biegów.Czy drga ci kierownica i drążek na wolnych obrotach.Była O1 1,9 136/307 z 2002r Czarna perła w kombi http://forum.skoda_club.pl/moja-octa...a67-t2540.html
Jest O2fl beż cappucino elegance http://forum.skoda_club.pl/moja-octa...ela-t9846.html
Wersja na lato - SUZUKI Intruder
Komentarz
-
Komentarz